Saturday, June 28, 2008

还是喜欢原来的你



多年后的聚会
在次与你重逢
你和当年的你
没多大改变
笑颜依旧
我顿时回到从前
那无拘无束
对未来充满期待
的纯真年代

那晚聊了很多
我们彷拂在尝试着
把流失的光阴
在一夜之间
捡回来

那个晚上
终于有勇气
把隐藏多年的心里话
向你透漏

当时选择她
是因为她和你很相似
和原来的你
毫无顾忌时的你
很相似

其实我   都懂   全都懂
也一直   被你的用心
所感动
只是不敢面对
担心得太多
怕朋友都没得做

虽然相似
却无法取代
毕竟不是你

这些日子
一直想知道
你过得还好吗
一直在想
在我怀里的
是你该多好
而这些日子里
才发现你在我心目中
有多重要

其实我
就是喜欢
原来的你
毫无顾忌时
原来的你

如果可以
从这一刻起
让我为你用心
好吗?

6 comments:

雙下巴 said...

this is part 2 of Qi Shi Wo?

i like this one better, cos i see hopes in it. the other one so xin suan.

LucyD said...

Yup, this is part 2, and it is from the point of view of the guy. That's why I never reply you on my blog cos' the part 2 is in the making. I never like sad endings. And they are not true stories lah.

雙下巴 said...

guy's? 一点都不像leh. keke...

i thot its ur story, chey... 白关心一场!

LucyD said...

Cos' he say he made the wrong decision then mah, he still like the original her, so ask if he can make amends from now? My writing so bad? I have to explain the story ...

LucyD said...

喔, 还是那句: 都说是幻想曲了!

雙下巴 said...

no lah, i can understand the story, but din notice that its talking from a guy's point of view. you know i cock-eyed one mah. keke...